9/28/2011

себе тримаю за руку

Вже рука не трима твою руку.
Тільки пальці хапають повітря.
Прийняла натщесерце розлуку
І ховаюся далі від світла.
В котрий раз запізнився годинник,
Розбиваючи час на хвилини.
Сірість з холодом днів осінніх
Так пасує мені віднині.
Наче в сні уповільнені рухи,
І думки наче теж поснули.
Краще буду вже тишу слухать,
Тільки б плачу мого не почули.
Ти із спогадів більш не приходиш.
Я втамовую біль щосили.
І розвиднюється погода
У моїй оселі немилій.
Не хапають вже пальці повітря,
Просинається мозок із коми.
І я скучила навіть за світлом,
Так набридла надумана втома.
Повертається смак до щастя.
Віднаходять суть втрачену речі.
Жаль, відмитись від тебе не вдасться,
Проклинаю наш перший вечір.
Я тримаю себе за руку
І кажу, що все буде краще.
Переживши одну розлуку,
Більше скривдить себе не дамся.







2 коментарі:

  1. ...розлука, як і любов, завжди одна-єдина в житті, повторити не можливо

    ВідповістиВидалити
  2. любов можливо і одна, а от розлука - не згодна, може повторюватися. за 1 любов може не одна розлука трапитися.

    ВідповістиВидалити