10/06/2011

Люди, колишні...

Люди ідуть, та спогади лишають по собі.
Ті спогади минуле роблять вартим.
Ми їх ховаємо надійно десь на дні
І дуже рідко випускаємо з-під варти.
Люди приходять і приносять щось нове,
А залишають зазвичай лиш жмуток смутку.
Знайшовши в нас єдине місце больове,
Вони обов'язково на прощання б'ють відчутно.
Колишні завжди йдуть, на те вони й колишні.
По них лиш серце набуває нових ран.
І не заклеїти тих ран клеєм із вишні,
Вишневий сік терпкий точиться й досі там.
Колишні йдуть, лишаючи свій запах - 
Хай то парфуми, крем чи пральний порошок.
Тож навіть запахи болять у моїх втратах.
І зайвий вдих може накликать зайвий шок.
Ти теж пішов, я спогади сховала.
У серці рану я рукою затулю.
Мене від страху ночі наша ковдра врятувала,
І я в обіймах твого запаху засну.
Буде боліти довго рідний запах.
У голові ще довго буде жити голос твій.
Нікому я не зізнаюсь у своїх втратах.
Вони - мій кат. Вони - мій особистий біль.




2 коментарі: